W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
Podczas 88. genewskiego salonu motoryzacyjnego ogłoszono finalistów konkursu na Światowy Samochód Roku 2018. Suzuki Swift znalazł się wśród trzech modeli walczących o tytuł World Urban Car of the Year.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland rozpoczyna 2018 rok znakomitym wynikiem sprzedaży. W styczniu marka ustanowiła swój nowy rekord, podpisując aż 1129 umów sprzedaży.
Dowiedz się więcejGrająca w Lotto Ekstraklasie Korona Kielce oraz Suzuki Motor Poland 10 stycznia 2018 r. podpisały umowę sponsorską, na podstawie której marka Suzuki została Partnerem Motoryzacyjnym Klubu.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation wprowadza do sprzedaży nowy model na rynek japoński. XBEE to kompaktowy crossover, który łączy przestronność kabiny charakterystyczną dla modeli kombi z radością z jazdy, jaką dostarczają modele typu SUV.
Dowiedz się więcej